Bästa köp

 
Haha, så fult det låter när jag råkade tappa rösten mitt under filmen, 2.56. 
Jag vet att ni vill att jag ska göra flera videor men jag tycker det är jättetöntigt, det känns verkligen som man står om pratar med sig själv. Tur att jag var ensam hemma nu iallafall, haha. Något som saknades? 
signeforssell was here.
Anonym

Du skulle visat jacka och väska också!

Anonym

Tack så mkt!! :D

Snälla gör en video eller lägg upp bilder på ditt rum.

Mikki

HAHHAHAHHAHAH asså jag dör signe <3

Svar: haha love u too honeyboo <3
Signe Forssell

Anonym

Vart köpte du den sista kjolen ?

Svar: h&m förra våren!
Signe Forssell

Lina

Hallå signe babe, kan du tipsa om typ söta vårtoppar!! Du verkar vara bättre på att hitta fina plagg på nätet än mig!!! Så jäkla söt i videon btw, haha!! <3

Svar: ja självklart! <3 haha tack!
Signe Forssell




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR