Torsdag 31 Januari



Hej fina. Jag fick tillbaks min uppsats på historian idag, fick ett A! Åh vad glad jag är. Och när jag kommer hem har pappa köpt rosor för att jag fick A. Vad har ni gjort idag? ♡

Åh vad duktig du är!!! Du är förevigt från och med nu tvingad att alltid hjälpa mej med all SO jag gör. Dock gör jag typ ingen SO trolololo :D nej skoja men ja du måste hjälpa mej resten av gymnasietiden! <3333

Svar: hihi, tack. Jaaa kan ju inte be dig hjälpa mig med spanska för jag läser franska. Men när jag börjar läsa no får du hjälpa mig! <3
Signe Forssell

Jag sa inte spanska? Jag sa SO ämnena! :)

Svar: jag fick A i so, då hjälper jag dig. Du fick A i spanska, då hjälper du mig i spanska (fast jag läser ju inte spanska så det blir lite svårt)
Signe Forssell

Jaha det va så du menade hihi ^^ :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR