Bekännelser

Denna kategori har inte blivit uppdaterad på länge. Kände att det var dags nu.
  • Jag har dragit ner på användningen av värmeproduker. Märker stor skillnad. Plattar håret kanske en gång i veckan. Sedan låter jag mina natuliga vågor leva.
  • Har ju sparat pengar rätt länge för att skicka ner till madre i USA. Så jag har knappt shoppat något. Ska bli skönt med nytt i garderoben när hon kommer hem. Längtaaar!
  • Jag tycker ni har blivit sämre på att kommentera, komigen nu. Haha.
  • Jag hatar hatare. Haha. Dubbelmoral. Men om alla bara accepterar och har lite bättre inställning kanske ni faktist inser att ni bara blir olyckliga av att hata.
  • Jag är så himla trött efter skolan så jag går straight to bed när jag kommer hem.
  • Varför har jag typ använt massa engelska uttryck i massa meningar? I don't get it. Hahaha . Nä det verkar som jag har en addiction. Haha, en gång till.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR