À Paris.

Vi var inne i Notre Dame, såklart. Det är verkligen så fint med alla fönster men synd att det är så smockfullt med turister :( Vi stod i en kö i en evighet för att få gå upp i Notre Dame, och åh vad väntan var värt det. Utsikten var så fin! Knäppte såklart några bilder.
Vi åt lunch på ett ställe som hete Breakfast in America. En Diner-resurang. Kul inredning och väldigt amerikanskt. Väldigt god mat. Jag beställde amerikanska pannkakor med blåbär och en milkshake. Det var gudomligt gott! Det låg i studentkvarteren så det var fullt med studenter.
Sedan gick vi från triumfbågen, hela Champs Élyées. Men det är ju två sidor och man kan ju bara fokusera på en sida. Det blev väldigt rörigt men faktist hittade jag inte de butiker jag har tänkt besöka. Fick iallafall med mig en kofta från Bershka, men den köpte jag i Marais, där vi bor. Där finns faktist bättre butiker tycker jag. Mycket små butiker men också en del stora klädkedjor. Paris är verkligen så stort, och det är svårt att planera sin shopping eftersom alla butiker ligger över hela Paris. 
 Imorgon ska vi shoppa lite på förmiddagen, och sedan ska vi till Eiffeltornet. Puss!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR