Söndag

Vaknade upp så sent idag! Orkade verkligen inte gå upp så jag bara låg och drog mig i timmar imorse. Jag kom hem klockan fyra igår, från en dramatisk kväll! Mikki hade en födelsedagsfest och det var jättekul. Flera från klassen var där och annat folk från värmdö gymnasium! Det var mysigt. När det var dags att gå hem missade jag och Dennis bussen. Vi väntade ett bra tag på den andra bussen. Kvällen var sjukt najs bortsett från hemfärden för det blev slagsmål på bussen och  :( Det skulle egentligen ta 3 minuter för mig mellan bussstationerna men istället tog det en halvtimme eftersom bussen stannade i väntan på att väktare skulle komma och ta hand om de stökiga..  Idag har ja tränat cheerleading, 3 h. Det var askul, vi fick börja med vårat program. Jag ska försöka visa lite bilder på oss snart!
 
Lovisa

vilka låtar brukar du lyssna på när du tränar?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR