Long time no see

Minns ni det här? Vintern 2012. Jag hade precis gått första terminen på gymnasiet och köpt Jeffrey Campbells, Tänk vad tiden går fort. Två år sedan jag stod där och poserade i den kalla snön. Så mycket som har hänt och så mycket som jag har förändras men samtidigt inte. Jag minns fortfarande exakt vad och hur jag tänkte då och vem jag gillade o.s.v. Det var ändå inte så länge sen men det har hänt så mycket sedan dess och jag har verkligen växt som person. Tycker fortarande outfiten är fin, fast jag skulle nog inte våga gå ut med mina Jeffreys i snön nu. Tänk att jag hade dem några gånger i skolan? Nu pallar jag inte ens bära högklackat när jag går ut... Det mysigaste med att vintern kommer är att man kan gå omkring i mysiga kläder och dricka varm choklad och tända ljus. Längtar lite men fy, jag tröttnar så fort på vintern. Gör inte ni? 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR