Classic lov-dag



Idag har jag först träffat Sara och kollat i lite affärer. Sen åkte jag och träffade Mikki i stan. Jag provade ett par så jävla snygga boyfriend-jeans från Gina tricot. Och jag köpte en söt randig tisha från Brandy Melville. Ikväll ska jag gå på en bio-dejt med Mikki. Vi ska se Wolf on Wallstreet. Apropå film så såg jag The Butler igår. Jag bölade genom hela filmen såklart, så blödig som jag är hehe. En film som verkligen är värd att se! Det är så sjukt att det där höll på i 300 år och den enda förändring som skedde på dem åren var att den svarte blev fri. Men de hade fortfarande inte samma rättigheter. Fattar ni att en vit kunde döda en svart utan att bli dömd? De hade rätt att döda de svarta? Så fria var dem ju inte riktigt... 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR