Saturnus

Idag hade vi friluftsdag med skolan. Resten av mina vänner åkte till Kungsberget för att åka skidor men jag är inte riktigt en rutinerad skitåkare så jag och Mikki valde ridning, typ det enda jag kunde tänka mig göra. När vi kom dit skulle vi bli tilldelade hästar, och jag sa att jag hade suttit på en häst en gång i mitt liv, och ledaren sa "okej, då får du Strong Taste" Jag blev nyfiken och gick iväg med Mikki för att se vem Strong Taste var. Det tog ett tag innan vi hittade henne, men nästan längst bak i stallet, i ett bås hittar vi en gigantiskt svart häst och jag tänkte genast ÅH NEJ. Strong Taste var då den största hästen i stallet och hon blev tilldelad till MIG, som har ridit en gång i mitt liv. Men den optimistiska sidan av mig sa ändå att jag inte direkt ska döma denna häst så jag tog mig an hästen ändå. Det var väl rätt kul att rida, men det var så jävla kallt i stallet så mina tår frös till is. Efter det så träffade jag Tove i stan och fikade på Saturnus och åt världens största bulle. Jättemysigt fik som ligger nära humlegården. Tips! Men nu ska jag sova och försöka vakna pigg och lite friskare imorgon! Puss
Erica

men blogga dååååååå

Erica

love you <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR