Tankar om studenten

Vid den här tiden har man väl undrat och tänkt mycket på vad man ska göra efter studenten. Många väljer ju att plugga vidare. Jag känner såhär: jag har ingen aning om vad jag vill bli eller läsa. Jag vet vad jag är intresserad av och vad min passion är men jag vet inte om det är det jag vill plugga. Så att plugga första året efter studenten är nog inte min grej. Men jag har väl mer tänkt på vad jag vill göra än vad jag inte vill göra.
Både jag och Erica vill ut och resa. Vi har pratat om att åka till Australien i obestämd tid, jobba och leva där. Vem vill inte leva vid solen och havet? Australien tilltalar mig med så mycket, människorna, naturen och solen såklart. Älskar solen ♥ Jag vill resa och träffa nya människor, vill hitta inspiration så jag kan hitta vad jag vill göra i livet, om jag nu ska studera vidare och vad isåfall. Det finns inget jag tilltalas mer av än att resa. Jag har alltid varit väldigt äventyrlig av mig och jag älskar att se nya platser och hitta smultronställen. Och att få upptäcka världen med sin bästavän gör ju det ännu bättre. 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR