I heard you were back

Asså jag vet inte vad som hänt men tydligen har blogg.se aktiverat annonser så nu ser min bloggdesign jättekonstig ut, jag vet. Har tänkt byta den faktiskt. 
Hade bara en lektion idag. Efter den åkte jag till Gallerian med Mikki för att kolla in River Island. Det var superfräsht och jag älskade hela butiken. Jag fick med mig två snygga toppar och lite smycken hem. Men nu har jag shoppingförbud tills min lön kommer! En lite tråkig grej som hänt är att jag har gått och blivit sjuk igen. Det känns som att jag varit sjuk alldeles för ofta den senaste tiden, så igår var jag hemma. I början trodde jag min förkylning var en reaktion på pollen men nu har det utvecklats till en jobbig förkylning och det suger eftersom jag hade tänkt träna denna vecka för att jag inte hade så mycket plugg. Det känns som att det finns två olika sorters veckor denna termin, en vecka med asmycket plugg och massa stress= ingen träning. Eller en vecka där jag är sjuk= ingen träning. Något är alltid i vägen för träningen :/ Men så fort jag blir frisk ska jag sätta på mig mina snabba springskor och snabba glajjor och springa ute. 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR