Julklappstips

 
Julklappstips
Den här är ju lugnt lättast. Jag brukar ofta köpa något som jag själv vill ha till mina vänner. Underkläder är en klassiker att köpa till tjejkompisen, och det funkar alltid!
Julklappstips
 Det är faktiskt ganska svårt att hitta en bra julklapp till pappa. Jag brukar ofta köpa hudkrämer eller ett plagg till honom. Men en bok funkar ju alltid. 
 
 
Julklappstips
Att leta julklapp till mamma är lite lättare. Jag brukar också tänka på det som jag vill ha, för då kan jag ha glädje av julklappen och låna den, hehe. Något mysplagg, lite inredningsdetaljer eller någon hudkräm.
Julklappstips
Här har jag faktiskt ett tips som du har en pojkvän, köp en parfym som du gillar, så du kan glädjas av den också. Till min bror brukar jag gilla att köpa kläder. Köp något som du vet att du och andra tjejer tycker är snyggt. En snygg läderklocka går alltid hem hos killar och tjejer.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR