Taggad till tusen

På torsdag ska jag på provträning i ett tävlingslag som jag tidigare berättat om. Det är Level 1 och jag är sjukt taggad inför det! Jag önskar verkligen från djupet av mitt hjärta att jag hade börjat tidigare med cheerleading. Men jag är fast besluten om att mina barn ska bli cheerleaders, eller, minst en av dem iallfall, haha. Kan tyckas provocerande att föräldrar bestämmer vad barnen ska träna men jag önskar nog att mina föräldrar hade satt lite mer press på mig och fått mig fortsätta träna gymnastik när jag var liten. Jag tycker det är viktigt att ha en hobby, och för mig spelar det ingen roll om det är en idrottsaktivitet eller att spela teater. Min idé är nog att sätta mina barn i flera aktiviteter och låta dem välja själv vad dem trivs bäst med, men iallfall sätta in dem i sporten tidigt så att de blir skolade. Vad tycker ni? Ska man sätta barn i aktiviteter eller inte och isåfall till vilken gräns? 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR