Min bästavän

 
Krav nr 4

Såfort jag kommer hem efter skolan byter jag om till mjukisbyxor och lägger mig i sängen. När jag pluggar sitter jag också i sängen, när jag sitter vid datorn är jag oftast i sängen, när jag sover ligger jag i sängen. Where the magic happens, where you sleep, where the party is. Jag pratar om inget annat än sängen, vår soalmate. 
Man kan ju använda sängen på alla möjliga sätt. Men hursomhelst den är livsviktig. Och när det kommer till sängen vill man ju att den ska se bra ut, ha tillräckligt mjuk/tjock madrass, ha sköna kuddar, tillräckligt varma/kalla täcken, påtal om varma täcken kan jag inte riktigt bestämma mig om vad jag gillar bäst. För först fryser man så man lindar in dig i tjocka täcken, och sen börjar man svettas och det blir jättevarmt och då tar man av täcket, men just då börjar man frysa igen. Bara jag som har det problemet?
Anyway, jag tycker att sängen är viktig eftersom dess funktioner är väldigt nödvändiga: sömn, sex, plugg (iuf kan man göra alla de sakerna på andra platser men vi föredrar sängen eller hur?) 
Här är lite inspo till er som tycker att sängens utsida är viktig precis som jag tycker.
 
 
Amanda

mums va gosigt!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR