Mellandagsrea

Jag fyndade en massa på bikbok. Hittade två toppar för 200 kronor tillsammans och en kjol för 100 kronor. Sen köpte jag ett par högmidjade jeans från Cheap Monday. De gick för 400 kronor. Älskar att fylla på garderoben! Jag fick en jättefin blus av Erica i julklapp som också hänger fint i garderoben.
Sorry för att jag inte har bloggat, men privatlivet har kommit mellan. Ikväll var Sara och Hanna här. Vi firade en liten minijul, gjorde middag tillsammans och såg två filmer, The Holiday och Evan the almighty. Vet ni en kul grej? När jag såg Evan the almighty tyckte jag att jag kände igen en av barnskådespelarna, och sen såg jag i eftertexten att en av barnen är en kille som brukar snapchatta mig ibland, som bor i LA och heter Jimmy. Jag visste redan att han var skådespelare men jag blev ändå förvånad. Vi känner knappt varandra men jag kände mig ändå lite tvungen att skicka en snapchat med honom i filmen till honom, haha. Puss



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR