Desayuno

Hej fina, idag ska mami och jag till ikea och kolla lite möbler. Sov jättelänge idag för jag kom hem ganska sent igår. Jag var på bio med Hannisen och såg Cloud Atlas, mindfuck-film. Vi bestämde att vi ska se den en gång till för att förstå den bättre, haha. Det är massa pararella historier, och oftast brukar ju det vara så att de är sammankopplade på något sett. Någon som sett babel? Alla de historierna är ju sammankopplade. Men varken jag eller Hannisen förstod budskapen faktiskt haha. Det var en bra film med fina och spännande historier men jag fattar inte vad de har gemensamt.... Om man ser en film flera gånger ser man nya saker hela tiden så jag ska ge filmen en till chans. Efter det drog vi till cafe60 och fikade där jag mötte Emilie helt random. Vi satt där ett tag och sen drog vi hem. signeforssell was here.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR