Sommaren 2014

 
SÄTT PÅ HD-KVALITÉ! 
Gjorde en liten film för att summera min sommar, med klipp från USA, Emmaboda, Skåne och Frankrike. Blir nästan tårögd när jag ser den för att jag tänker på att det här är mitt allra sista sommarlov, och imorgon går jag sista året av skolan. Det är helt sjukt hur snabbt tiden kan gå. Minns fortfarande första skoldagen i sexårs när jag började Årstaskolan. Jag minns när jag började fyran och när jag början sjuan på Adolf Fredriks. Känns som det var igår som jag var i Kroatien med min gamla klass. Och nu går jag sista året och sen? bara gudarna vet, haha jk men vi får se. Jag tar en dag i taget. Nu ska jag packa min väska för första dagen av trean, det känns lite läskigt och spännande. Jag kommer vara den där som gråter hysteriskt mycket på studenten. Att sluta nian var hemskt. Så jag tänker, om avslutningen i nian var som att komma in i puberteten med pms då är studenten som klimakteriet. fy farao, vill gå ut men jag vill inte växa upp...



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR