Sunday



Köpte nya shorts iförrgår! 50 riksdaler på bikbok!
Hej kära bloggläsare! Idag ska jag ägna hela dagen åt att packa och planera inför resan imorgon, som sagt åker jag på körresa till Franska Rivieran. Det ska bli jätteskönt att komma bort sista veckan innan skolan börjar. Herregud så fort sommarlovet har gått! Får ångest när jag tänker på att det snart är slut :( Å andra sidan så är sommaren iallfall inte slut! Mitt shoppinginlägg från USA har skjutits upp för att vissa av grejerna blev jag ju av med på Emmaboda i stölden :( så ledsamt! Nu har vi iallfall fått reda på att värdet på väskorna är snäppet över 10 000 men man brukar ju inte få lika mycket från försäkringsbolaget så jag tippar runt 7000-8000 eftersom de drar av 1,5 för självrisk. Men nu ska jag äta lite frukost och sen börja planera! Puss 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR