In these dark times

 
Något jag brukar göra när jag blir sur på vintern är att gå in på Big Day för att få lite hopp om ljusare tider.
  • När jag och Mikki åker till California i nästan 1 månad för att se städer i California. Är verkligen så glad för att jag får åka till USA med en av mina bästa vänner. Det ska bli hur kul som helst!  
  • Min 18-årsdag. Tänk när man var liten och tyckte att det var jättelång tid kvar tills man fyllde 18 och blev vuxen, nu är det 12 dagar helt plötsligt. Åh, ser fram emot det!
  • I april åker jag till Barcelona med min familj och lite släkt och Erica ska bo med oss. Riktigt kul kommer det bli. Saknar Erica såå mycket, inget är detsamma utan henne.
  • I maj åker jag på klassresa till Berlin i några tagar. Vi ska åka med tåg dit ner, visst låter det najs? Jag har typ aldrig åkt tåg utomlands så det ska bli sjukt kul. 
  • Jag har glömt att berätta det för er men i höstas bokade jag och tre andra vänner biljetter till one direction i juni. Två dagar innan jag åker till USA! Jag ska gå med Lina, Irma och Selma. Längtar! 
Anonym

Ska alla i klassen åka till Berlin? Hur har ni samlat in pengar och hur kom nu överens om det? Guu så kul för er!! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR