Mitt inviduella val

Ni som går i gymnasiet eller ska börja har antagligen hört talas om Inviduella valet, ett val man gör för att läsa två tillläggsprogram värda 200 poäng. vi hade några stycken på värmdö att välja, och jag tänkte lite förnuftigt för att jag skulle välja ett program som gav mig meritpoäng, jag valde engelska 7. Och det var faktiskt något jag hade tänkt på innan jag började gymnaiset eftersom jag gärna vill läsa på ett universitet i England eller någonstans i världen. Har redan börja kolla runt lite. Och jag vet att man iallfall gör ett prov i engelska om man söker till ett universitet i England. Så jag valde med förnuftet.
Det andra programet valde jag för skojs skull. Man ska trots allt ha kul sitt sista år på gymnasiet så jag valde foto. För att jag tycker det är sjukt kul att fota och för att jag vill lära mig mer. Erica valde samma så vi hoppas att båda kommer in samma engelskaklassen och i fotoklassen. 
Erica

Skulle inte du kunna göra fler klädcollage från polyvore? Du har ju så fin klädstil! :) älskar din blogg :D
kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR