Perfektion

I GOT IT. I GOT MY DREAM-BAG.
Ni kan ju gissa min lycka när jag öppnade paketet och fick se min drömväska. Den är såå fin. Jag blir glad varje gång jag ser den. Materiell lycka. Jag ska visa de andra presenterna i ett annat inlägg. I måndags fick jag åka hem tidigare från skolan för jag fick feber. Det höll i sig hela dagen och jag tyckte faktiskt synd om mig själv, kunde det komma mer olägligt än dagen innan min 18-års-dag eller? Igår väcktes jag av fin sång, klappar, jordgubbar och mousserande rosé. Jag hade fortfarande feber men jag tog en alvedon och åkte till skolan. Vi hade ändå bara en lektion idag, idrott. Jag tittade bara på. Efter skolan åkte jag och Mikki hem till mig och åt sushi, kollade serier och tog det lugnt. Det var skönt. Kanske inte den bästa 18-årsdag man kunde önska sig men det är tur att jag har en så fin familj och fina vänner som kunde göra den bättre. Ericas pappa kom med paket och rosor från Erica. Hur gulligt är inte det? :') 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR