IST

royalist, ja visst.
I lördags hade jag och Mira tillsammans en 18-årsfest. Det var såå kul. Temat var ist, man skulle vara utklädd till något med -ist, t.ex. buddist, 80-talist, artist, kommunist, cyklist. Jag och Mira var royalister (utklädda till prinsessor) Jag hade en rosa fluffig tyllkjol, kändes lite back in the days, typ dagis :') Alla mina vänner var där och alla verkade ha skitkul. Sen somnade jag gott i min säng och vaknade upp i ett hus fullt av muggar och burkar. Så hela dagen har vi städat. Sen köpte vi thaimat för pantpengarna och satt på mitt tak i solen. Det var 12 grader då, hur skönt som helst! Nu ska jag sova. Jag är så trött, jobbat först från 8-16 och sen styra fest, hårt schema. Det blev inte många sömntimmar denna helg inte, men kul hade jag iallfall ♥ Puss
Erica

blogga då :(

Erica

blogga????




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR