1/5

Frukosten jag gorde imorse.

Igår var det valborg, och traditionerna för vädret verkar ju hålla, det regnade såklart. Men det stoppade inte oss ändå att gå ut. Eller hur Sverige? 

Jag var först på en fest i farsta, men den sög så vi drog till Sandsborg på en annan fest. Det var skönt folk som man redan kände. Efter det så vi drog till stan och käkade på donken. Sen så åkte jag och en killkompis pch träffade lite annat folk vid en grill och hängde där ett tag och sen åkte vi hem. Kvällen blev väl inte som förväntad men jag hade ändå kul. Imorse vaknade jag jättesent, 11, det är sent för mig, haha. Så gjorde jag frukost men jag hade inte så mycket aptit för jag var ganska bakis, hehe. Jag har nästan legat i soffan hela dagen och kollat film. Men nu skypear jag med Erica och catchar upp lite.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR