Min helg

 I fredags så paddlade vi i Mälarhöjden med klassen. Det var supermysigt. Verkligen något jag skulle kunna göra igen. Sen så fick vi öva på att välta sin Kajak och kamraträddning. Skitkul! Efter det drog vi till Matilda och solade och åt lunch. Sen jobbade jag lite. På kvällen mötte jag upp Jennifer och så åkte vi till Josefinas och mötte upp lite fler och sen till Café Opera. Det var en kul kväll! Sen jobbade jag på lördagen och sen var det 18-årsfest för Hanna och Sofia! På söndagen gick jag och röstade! Sen softade jag resten av dagen och skrev en uppsats om Cheerleading. Sen gjorde jag och min bror middag, det blev lite chark och ost. Nu ska jag skriva en labbrapport om blodtryck! Puss
Sanna

HUR fick du såna perfekta pannkakor? Mina blir alltid plättar istället för stor och tjocka american pancakes:/

Anonym

Var jobbar du?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR