Måndag

Idag stannade jag hemma för att jag inte kände mig så jättebra. Men imorrn måste jag gå till skolan för då har jag seminarium om en bok som ska vara utläst. Jag började bli sjuk i onsdags så jag stannade hemma då också. Sen så blev det utgång på fredagen och jag kom hem utan röst. Både jag och Erica var förkylda men vi drog ändå ut?? Så lördagen var ju ett helvete, Jag hade nästan tappat rösten och sen på söndagen hade jag träning med laget och egentligen borde jag suttit bredvid och kollat men jag ville ändå vara med, för vi har uppvisning nästa söndag och jag behövde verkligen träna. Men det kanske inte var det bästa för min hälsa för det resulaterade med att jag stannade hemma från skolan idag. Jaja. Min uppdatering har varit sämst på sistonde. Men jag har ju inte tagit några bilder så det finns inte så mycket att visa upp liksom men jag ska försöka bättra mig. Appråpå  fotografering så har jag ju foto som inviduellt val nu i trean och jag har fått en ny kamera. Men vi har ju inte världens roligaste fotouppgifter men jag har lärt mig en massa fototeknik som jag inte visste innan. Så jag kanske har användning för de för kommande bilder! Hoppas ni haft en bra helg men nu ska jag nu läsa klart boken inför imorgon. Kram!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR