Mina nike's

Såhär ser mina nya träningsskor från Nike ut som jag köpte i USA. Fick dem superbilligt på Nordstrom Rack. De är så assköna och det känns som de väger lika mycket som en knappnål. Jag ska nog börja tävlingslag i cheerleading, level 1. Men jag missade provträningen för att komma in så jag är inte riktigt med i laget. Jag har haft mailkontakt med den nya tränaren och hon har bara skrivit att hon återkommer med besked så fort tränarteamet har diskuterat om jag får börja. Men jag tror och hoppas att jag kommer in eftersom många från mitt förra lag går där nu. Är så taggad på att tävla! Efter skolan ska jag nog träna på gymmet, det var ett tag sen nu... Ska verkligen försöka hitta motivation för att träna oftare nu, men jag gillar ju att gå på pass mest. Core och yoga är mina favoriter!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR