Tredje dagen

Hannisen och jag med utsikt över Menton
Hannis och Saris
Mina finaste finaste vänner
På onsdagen så åkte vi till Menton. Det var en lång tågresa men det tog ungefär en timme. Så fort vi kom ner till den fina stranden så behövde vi svalka oss efter den svettiga tågresan och sen så låg vi och stekte på stranden i några timmar. Sen åt vi lite glass och gick och kollade i små butiker. Menton är ett måste om man åker till Franska Rivieran. Jag blev helt tagen av utsikten och när man gick ut på piren och såg staden med sina blåa fönsterluckor, färgglada fasader och vackra kyrktorn kände jag verkligen bara "här kan man bo". 
Dafni

Hej finis vart kommer din underbara randiga tröja ifrån? 😘

Svar: River Island från i våras dock :(
Signe Forssell




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR